14 Eylül 2007 Cuma

Tüm yollar Ankara...
Tatil bitti yine burdayız. Üstelik Ramazan.
Neden bilmiyorum ama bu sefer hiç özlem yok içimde. Hiç canım çekmedi gelmeyi ama elim mahkum.. Geldim işte yine. Belki de Ramazandandır diyorum. Evde iftar, sahur ayrı bi keyifli. Hele iftar... Ya çok güzel bütün aile aynı anda oturup kalabalık bi sofrada yemek yemek. Sahip olduklarının kıymetini anlıyo insan. İftar sofrasında hem karın hem de ruh doyuyo sanki ne güzel. Çok şükür Rabbim. Bize böyle keyifleri yaşamamıza vesileler yarattağın için.
Sevgili bloggerlar hepinize hayırlı ramazanlar.
Bu mübarek ay hayırlara vesile olsun inşallah.
Dua ile...

6 yorum:

ashkar dedi ki...

alışmış olman lazım bu durumlara. ben son 5 yıldır aileden uzakta yapıyorum iftarları ve sahurları....

Zehra dedi ki...

:) hayırlı ramazanlar sanada :) Amin Allah herkese nasip etsin ;)

iyi geceler..

biricik dedi ki...

ashkar; Hoşbulduk, sen de haşgeldin;)Alıştım sayılır ama yine de özlüyorum zaman zaman eskiyi.


zehra; Teşekkür ederim canım. Sana da iyi geceler.

DRNEFES dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım..döndün sonunda..

Sunshine dedi ki...

hoş geldin, pek memnun değilmişsin ama neyse... geldin artık, napılım.. biz sanki çok hevesliydik cart sesine hıh..

biricik dedi ki...

menapoz abla; canım hoşbulduk, sen de hoşgeldin.


sunshine; ya aşkolsun, sizi ne kadar özlediğimi söylememe gerek var sanki, Tabiki sizin yeriniz başka ama ne bileyim işte bu sefer hiç öslememişim gibi geldi Ankarayı, okulu. Gelmek istemedim. Niyeyse artık;)))