27 Eylül 2007 Perşembe

depresyondayım

Ne söylesem boş biliyorum.
Evet bazen emek veririz sevgimize, sevdiklerimize
Haketmezler belki,
Yanımızda olmalarını istediğimizde de yoklardır.
Hata yapanın biz olmamız
Ya da karşı taraf olması hiçbişeyi değiştirmez.
Acı bizimdir ve yaşamak gibi de bir zorunluluğumuz vardır.
Unut derler,
Unutursun derler...
Ama ben unutmayacağım
Çünkü güzel günlerin değerini ancak acı yaşayarak öğrenir insan.
Ve evet
sevgimi olduğu gibi
Acısını da dibine kadar yaşayacağım.
Eğer böylesi sevebildiysem
Ve eğer bu sevgiyi sığdırabilecek kadar büyük ve temiz bir yüreğim varsa,
Bu yürek yarını da kucaklayacaktır...
Yarını kucaklayabilecek o kocaman yüreklerden birine sahip olan sana huzur dolu uykular.
Her gece sabahı karşılamaya mecburdur unutma.
Biz istesek de, istemesek de... (27.09.2007/ 01.22)

(Alıntı; çok sevdiğim bi arkadaşım)
Canım arkadaşım, belki de sen haklısın??? Kimbilir, belki de boşunadır bu haller, tek zarar gören benimdir belki de. Ah bir söz dinletebilsem yüreğime;(((

10 yorum:

Sunshine dedi ki...

canım arkadaşım, canım biriciğim... senin bende o kadar ayrı bi yerin var ki... dert denen şey insana özgü, bütün insanların dertleri var, büyük ya da küçük... elvinin de dediği gibi bunlarla başedebilmek önemli olan, nasıl çözeceğini, üstesinden nasıl geleceğini bilmen gerekiyo... bunun için uğraşmalısın... daha fazla üzülmek için değil...

şundan emin olmanı isterim canım, her türlü derdini dinlemeye, elimden geldiğince ortak olmaya çalışırım. her zaman yanındayım biliyosun zaten...
unutma canım arkadaşım, insanlar sorunlarıyla başedebildikleri kadar güçlüdürler...
Önemli olan elinden geleni yap ve tıkandığın zaman, Allah a sığın...

seni çok çok çok seviyorum bitanem... yanındayım her zaman...

DRNEFES dedi ki...

çok güzel bir şiir olmuş..insanın elinde değil üzülmemek deger verilen şeyler için üzülünür ama bil ki onlar degerli değildirler sen onları degerli yapmışsındır..

Adsız dedi ki...

"Geçer elbette..geçer de..
Unuttuğumu sandığım an da yeniden sızlar..Sızlasın sızlasın ki içimde ne kadar kocaman olduğunu anlatabilsin satırlar, mısralar, uçuşan yüzlerce kelime, bilerce harf.."

Hislerinizi bir yazımda yukarıdaki cümle şeklinde kaleme almışım..Bu bağlamda yanlız olmadığımı bilmek güzel..Yüreğinize sağlık..

H2o dedi ki...

Sevgili biricik, farkında olmasakta zaman hepimizden çok şey götürüyor, dostluklar ve ilişkiler bazen şartlara yenik düşebiliyor, ama hiç birşey affedilmez değildir. yüreğinin büyüklüğüne inanıyosun ki yüreğin o zaman tahmin ettiğinden de büyüktür...
kendini yenilemek, yenilerken unutmamak, bir kenara yazmak geçmişi yinede seni dahada güçlü kılacaktır...
sevgiyle....

Adsız dedi ki...

ben sana söyleyebileceğim herşeyi söyledim, burda bunları tekrarlamak istemiyorum. edanın da dediği gibi işte...
her zaman yanında olduğumu unutma, daha ne diyim bitanemmmmm
nOT: BUNUUUU seni çok seviyorummmm! :D

Adsız dedi ki...

:(

Sunshine dedi ki...

post da post canım artık yaaaaa

Kayhanoviç dedi ki...

zaman elimizden neler alıp götürüyor.farkında bile olmadan bir bakıyoruzki cok gerilerde kalmışız. acı tarafı zaman bizim önümüzde oluyor biz geriden bakıyoruz. Herkesin basından geçti bunlar benimde geçti. ne yapmalı bilemiyorum onuda zaman söylüyor

Adsız dedi ki...

Hayırlı bayramlar..

biricik dedi ki...

sunshine; canım ya ne demeli bilmiyorum, doğru söylüyosun da ben düşünüyorum düşünüyorum bi türlü bulamıyorum bütün bunların nasıl üstesinden geleceğimi, nasıl başedeceğimi???


menapozabla; ah bi öğrenebilsem onları bu kadar değerli yapmamayı.


hüzünbaz; "geçer, geçer elbet"de ne zaman? Sizin de yüreğinize sağlık.


sedaistan; o karad haklısın ki ne diyim, farkındayız ya da değiliz, ama zaman geçiyor ve sürekli bişeyleri alıp götürüyor, biz buna müdahale edemiyoruz ne yazıkki.


linka; canım eksik olmayın, bne de seni.


aspurçe; :(


kayhanoviç; belki de en acısı bizi üzen şeylerden vazgeçemememiz, ısrarla onları yaşamaya, yapmaya devam etmemiz. Bilmiyorum ki belki de biz alışmışız artık acıyı da seviyoruz...