7 Ağustos 2007 Salı

SENİN YÜZÜNDEN

Yüzümde sivilce oldun
Saçımda beyaz
Kaybettiğim kilolarım oldun
Ve gözaltlarımda oluşan mor halkalar
Eğer dudağımda uçuk çıkarsa bu gece
Onun da tek sebebi sensin biliyorum
Daha ceviz beyinliyi de bitirmedim
Okuyasım yok
O da senin yüzünden
Zaten su da yok bulaşıklar birikti
Kesin bunda da bi parmağın var
Uykumu kaçıran da sensin
Hava da senin yüzünden bu kadar sıcak
Zaten yaz okuluna da senin yüzünden kaldım
Elektrik de kesilir şimdi senin yüzünden
Ne gudubet adammışsın
Bunları düşününce gittiğine sevinesi geliyo insanın
Ah bi sevinebilsem...
Ya aynaya baktım da tipimi görünce bunları yazasım geldi. Sabah oldu ben daha ayaktayım. Yazdıklarıma bak ya okuyan beni deli sanır. Saçmaladımmı yoksa sapıttım mı ben de farkında değilim. En iyisi ben gidip yatayım ya:)))

2 yorum:

Kübra dedi ki...

merhaba...
bi türlü yorum yazamamıştım sana..
şiirimsin de güzel olmuşş :)
güldürdün beni..

Kayhanoviç dedi ki...

Hava sıcak
ee üstüne su yok
mutfak desen hiç girmeyeyim oraya
olur o kadar
bence bu blogu acman sebebinde o
her sey onun yüzünden
ben bile onun yüzünden gelip buraya yorum atıyorum:)