11 Ağustos 2007 Cumartesi

BALGAM OPERASYONU

Bu gece yoğun çalışıyoruz.
Canım arkadaşım sunshineciğimin ciğerlerinde bi problem var bu ara. Nefes almakta güçlük çekiyo ve o nefes alırken araba motorlarının çalışması gibi garip sesler çıkıyo.

Dediğine göre çiğerlerinin üzerinde yara oluşmuş gibi ve o öksürdükce yara acıyomuş. Canım arkadaşım benim ya,,, Senin canın yanarda biz sana çare bulmazmıyız.

Tabi hemen elvin karabiberli ıhlamuru dayıyo. Ve ben de suyu kaynatıp buharını burnuna dayadım. O tecrübeliymiş bu konularda. Başına da çarşaf kapatması gerekiyomuş. Neyse onu da kendisi yaptı.
Elimde peçete bekliyorum başında bi avuç balgam için ama bizim kız beceriksiz bu konularda. Bi türlü çıkaramıyo. Bir iki öksürdü falan tamam dedik. Oldu bu iş. Ama boşuna sevinmişiz. Beceriksiz çıkardığımız balgamı da geri yuttu.

O kadar buharı cigerlerine doldurduğumuz için karnında oluşan gaz da cabası.

İyilik mi ettik kıza kötülük mü anlamadım. Aklıma yapcak başka bişey de gelmiyo???

Napmalı ki balgam söktürmek için acaba???

3 yorum:

Sunshine dedi ki...

sağol cancan bütün blogger alemine rezil ettin beni... eşşek

DRNEFES dedi ki...

ah yasıkkk kıyamamm..nekadar da tatlıb i dile anlatmışsınızz yaa.. walla bence bi doktora gidin ki o da size balgam sokturucu surup werir...

biricik dedi ki...

sunshine; cancan ne rezilliği ya rahat ol bunlar doğal şeyler, hepimiz insanız dimi ama;)))


menapoz abla; teşekkür ederim. Canım ya doktora gitmek tabiki en doğru çözüm ama bizim kızı ikna edemiyoduk ki. Ama neyse canına geçmiş de bugün gitmiş çok şükür.