6 Aralık 2007 Perşembe

Söz bitti

Böyle bir an mı söz bitti dedikleri zaman?
İlk defa parmaklarıma dar klavyem, harfler yetmiyor
Boğazım düğüm düğüm ama çıkmıyor kelimeler dudaklarımdan
İçim ezik
İçin için ağlıyorum bu sefer, insanları yormamak için mi yoksa gözümde yaş mı kalmadı bilmiyorum ama gözyaşlarım sel oluşturdu içimde gittikçe büyüyen
Küçüldüm sanki
Ayaklarım taşımıyor ufacık bedenimi
Rabbim istemeyince can bile veremiyor insan
Ama ruhum öldü
Artık ne dudaklarımdan dökülen sözler benim
Ne parmaklarımın yazdığı kelimeler
Yattığım yatak, ayaklarımın gittiği yerler, gözlerimin baktığı insanlar, yediğim lokma, içtiğim su
Hepsi kocaman bir yalan ve hepsi o kadar uzakki bana.
Sanki sonbahar benim mevsimim
Bütün yapraklarını dökmüş ufacık bir fidan gibiyim
Dallarıma yağan kar o kadar ağır ki belim büküldü
Ha kırıldı dallarım ha kırılacak
Rabbim hiçbir kuluna taşıyamayacağından ağır yük vermezmiş ya
Baharı bekliyorum şimdi
Biliyorum
Bir rüzgar esecek bir zaman sonra
Temizleyecek karları dallarımdan
Sonra güneş çıkacak
Damla damla içime dolacak sıcaklığı, ıslaklığımı kurutacak
Ve yine
Ve yeniden yaprak, çiçek açacak dallarım
Başım önümden kalkacak
Dallarım toprağa başım yine göğe uzanacak
Ruhum yeniden hayat bulacak
Bir damla suyla yeşerecek kuru otlar gibi olan bedenim
Ve ben bir kez daha şükredeceğim
Ve ben yine sınandığıma inanacağım
Biliyorum bir gün yine bahar olacak
Sabrediyorum
Bekliyorum
Edacım içinden geçenleri yaz rahatlarsın dedi, uzunca bir aradan sonra yine oturdum bilgisayarın başına. Ama bu sefer herşey yarım sanki, bu sefer kelimeler de yetmiyor içimi anlatmaya, ruhsuzlaştım bu sefer. Ama dedim ya elbet bir gün bahar gelecek. Bana düşen sadece beklemek...

1 yorum:

Sunshine dedi ki...

kaderde ortağız demiştik, sımsıkı kenetlenmişti ellerimiz, birbirimizin omuzlarına akıttık göz yaşlarımızı, uykularımızdan olduk hep beraber, ekmeğimizi paylaştık, dertlerimizi beraber yaşadık, ve hayatın bize yüklediklerine yine hep beraber göğüs gereceğiz...

seni bir an bile kaybetmeyi düşünmek ne kadar acı bilemezsin, bunu yaşamadan anlayamazsın...

laf olsun diye söylemiyorum inan, içimden kopan şeyler bunlar,
her ne olursa olsun, senin yanındayım ben.,, omuzlarım da her zaman dayanman için seni bekliyo unutma...

güçlü ol, pes etme, dikdur,
üzülen yıkılan başkaları olsun bırak....