14 Aralık 2007 Cuma

Memleket isterim

"Memleket isterim" demiş şair ve ben
8 Ağustos 2007 Çarşamba günü bir post yazmışım köyüme gidemiyorum diye.
İşte oldu bu akşam gidiyorum Giresuna.
Sanırım biraz da heyecan yaptım.
Hani bayram sabahları erken kalkılır, evin babası namazdan dönene kadar kahvaltı hazırlanır ve o geldikten sonra bayramlaşılır ya, bu geleneği hiç yaşayamadım. Biz hep bayram sabahları sadece annemin elini öperdik. Ama bu sefer elini öpemesem de babamın olduğu yerde geçireceğim bayramımı. Her bayram sabahına tek taraflı bile olsa ilk babamla bayramlaşarak uyanırdım ben, sanırım bu sefer daha farklı olacak.
Yine tek taraflı olacak bayramlaşma, yine elini öpemeyeceğim belki ama bu bayram daha yakın olacağım babama, onun ayak bastığı, onun yaşadığı yerlerde, onun evinde belki de onun yanında... Bilmiyiorum ama değişik bir hepecan var içimde.
Belki de bu aralar ihtiyacım olan huzuru bu şekilde bulacağım...
Bir hafta yokum ben, sağlıklı , mutlu, huzurlu ve sevdiklerinizin yanında bir bayram geçirmeniz dileğiyle, şimdiden herkese iyi bayramlar:)))

3 yorum:

Kayhanoviç dedi ki...

aman dikkat et oralarda kar yağabilir. Bende gitmek istiyorum artık. belki yazın memelekete gidebilirim.

Zehra dedi ki...

selam biricik :) sana da iyi bayramlar canım :) şeker tadında olsun tüm bayramların :))

tılsım dedi ki...

Merhaba... Şimdiden iyi bayramlar sana =). Umarım beklediğin gibi olur herşey ;)