27 Temmuz 2007 Cuma

Bugün....

Ya beni sarmaya başladı bu blog işi. Canım biraz sıkılsa ya da yapcak bişey bulamasam bloğa dalar oldum valla Edacım ne deyim birbirimize benzediğimizi iddia eder dururduk şimdi tam oldu, tam benzettin kendine:)


BU GÜN TARİFSİZ BİR SIKINTI VAR İÇİMDE
SENİ GÖRÜP DE KONUŞAMAMANIN VERDİĞİ BİR SIKINTI BELKİ DE
ÜZGÜN HALİNİ GÖRÜP DE DERDİNİ SORAMAYIŞIMIN SIKINTISI
YANINDA AKLINDA EN KÖTÜSÜ DE KALBİNDE OLAMAYIŞIMIN SIKINTISI
SÖZ VERMİŞTİM KENDİME
YIRTIP ATTIĞIM RESİMLERLE UNUTACAKTIM SENİ
NUMARALARIN ADRESLERİNİ SİLDİĞİM GİBİ TELEFONDAN
ADINI DA AKLIMDAN SİLECEKTİM
VE SEVGİNİ DE KALBİMDEN
AMA OLMUYOR İŞTE
HALA TİTRİYOR YÜREĞİM SENİ GÖRÜNCE
BACAKLARIM BENİ TAŞIMIYOR
OLDUĞUM YERE YIĞILACAK GİBİ OLUYORUM
SÖZLERİM DÜĞÜMLENİYOR BOĞAZIMA
DİŞLERİMİ SIKIYORUM SUSUYORUM
GÖZLERİM ARIYOR SENİ
AMA GÖRÜNCE DE İNADINA BAŞIMI ÇEVİRİYORUM
ÇÜNKÜ BAKMAYA CESARETİM YOK GÖZLERİNE
KORKUYORUM ÇÜNKÜ BANA ESKİSİ GİBİ BAKMAZSIN DİYE
TUTAMIYORUM SÖZÜMÜ
VAZGEÇEMİYORUM SEVMEKTEN
VE HALA CANIM YANIYOR GİTMELERİNDEN

4 yorum:

Sunshine dedi ki...

sen bendensin yavruuu... aynı ben yaaa.. ikimizde düşmüşüz bi hayırsızlara gidiyoruz bakalım.. kaderimiz ortak mı nedir.

Adsız dedi ki...

sarsın herkesi bu blog :)

Adsız dedi ki...

ne kadarda kendine söz versende yüreğin seni ne kadar dinler oda war:)çok gzel yazmışsın içindekiler...çok güzel anlatmışsn..buarada yenı gelmişsin buralara.hoş bende eski değilim bende yeni sayılırım..sadece bir kac aylık mazım war:)neyse HOŞGELDİN diyelim ozaman

biricik dedi ki...

sunshine;canım ya sorma sanırım ortak bizim kaderimiz.Olsun napalım başa gelen çekilirmiş. En azınan biz birlikteyiz, yalnız çekmiyoruz dimi dostum???


eysean;canım sardı zaten. Hele sizler gibi güzel insanların olduğunu gördükçe, birilerinin duygularımı paylaştığına şahit oldukca daha da sarıyo... Sanırım artık benden kurtulamazsınız;)))



ceylanas; Hoşgörmüşüz. Canım ya ne diyim başkalarının acılarında teselli bulamaz ki insan. Benim durumumda olmana üzüldüm. Ama karşındakilerin umrunda değilse sen de umursamicaksın geç de olsa öğrendim ben. Biliyorum yapması çok zor ama denemeye değer. En azından acını, umursadığını karşındakilere belli etmemeye çalışacaksın...
Ay ne bilim kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş.
Rabbim hepimize sabır, güç, kuvvet versin.